i wiele innych ciekawych rzeczy!
robotów
z całego świata
stref wirtualnej
rzeczywistości
państwa, które
odwiedziła wystawa
dzieci dowiedziało
się jak działa świat technologii
słów zostało wypowiedziane
przez roboty
zadowolonych
odwiedzających
Dzieci poniżej 4 lat
wstęp jest bezpłatny
Dzieci do lat 14 zwiedzają wystawę tylko w towarzystwie osoby dorosłej
Wszystkie atrakcje oprócz Warsztatów są w cenie biletu. Bilet jest ważny przez cały dzień, możesz wejść i wyjść nieograniczoną liczbę razy! Spędzisz z nami co najmniej 2 godziny. Gwarantujemy wspaniałą zabawę zarówno dla dzieci, jak i dorosłych!
Bilet na warsztat jest ważny tylko przy okazaniu biletu na wystawę
**Rabaty nie sumują się.
*warunki biletów
Zarezerwuj
Zostań naszym partnerem
Obejrzyj film o nas
28 listopada - 31 grudnia
Ок
Zarezerwuj
Kupowanie online biletów nie jest dostępna w twoim mieście.
Można kupić bilety przy wejściu wystawy.
Znajdujemy się pod adresem:
Ок
Prosimy o wypełnienie formularza - skontaktujemy się z Państwem
*Cena może trochę się zmienić w zależności od obecnego kursu Euro ustalonego według NBP:
- Bilet ulgowy (obowiązuje w dni powszednie) - 8,82 €
- Bilet ulgowy (obowiązuje w weekendy i święta) - 9,52 €
- Bilet normalny (obowiązuje w dni powszednie) - 10,57 €
- Bilet normalny (obowiązuje w weekendy i święta) - 11,62 €
- Bilet rodzinny (obowiązuje w dni powszednie) - 142 €
- Bilet rodzinny (obowiązuje w weekendy i święta) - 172 €
OFICJALNA NAZWA PRZEDSIĘBIORSTWA:
I. Administrator Danych Osobowych.
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym.
Dane kontaktowe Administratora: Adres: PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, Polska Email: ado@przelewy24.pl
II. Inspektor Ochrony Danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się w formie elektronicznej wysyłając wiadomość na adres email iod@przelewy24.pl
III. Cele oraz podstawy prawne przetwarzania danych osobowych.
1. PayPro przetwarza Twoje dane osobowe przede wszystkim w celach związanych z zawarciem, a następnie wykonywaniem, w tym rozpatrywaniem reklamacji, rozwiązaniem i rozliczeniem Umowy o przyjmowanie zapłaty przy użyciu instrumentów płatniczych, to jest w celach związanych ze świadczeniem przez PayPro na rzecz Akceptanta usług płatniczych objętych Umową. Powyższe obejmuje także przetwarzanie danych osobowych związanych z komunikacją pomiędzy PayPro, a Tobą w zakresie w jakim wiąże się to z celami o których mowa w zdaniu pierwszym.
PayPro przetwarza te dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia , to jest z uwagi na to, że przetwarzanie tych danych jest niezbędne do zawarcia i wykonywania umowy o świadczenie usług płatniczych (Umowy o przyjmowanie zapłaty przy użyciu instrumentów płatniczych), której stroną jesteś, a także do podjęcia działań na związanych z jej zawarciem - przed zawarciem Umowy.
2. PayPro przetwarza Twoje dane osobowe związane ze świadczeniem usług płatniczych i zawarciem umowy o świadczenie usług płatniczych (Umowy o przyjmowanie zapłaty przy użyciu instrumentów płatniczych) również w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń związanych z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Ciebie obowiązków związanych z Umową, w szczególności obowiązków związanych z zapłatą kwot należnych PayPro od Ciebie z tytułu wykonywania lub/i niewykonania albo nienależytego wykonywania Umowy.
PayPro przetwarza te dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia , to jest z uwagi na to, że przetwarzanie tych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
3. PayPro przetwarza Twoje dane osobowe związane ze świadczeniem usług płatniczych, z wyjątkiem tzw. danych wrażliwych w zakresie niezbędnym do zapobiegania oszustwom związanym z wykonywanymi usługami płatniczymi lub prowadzeniem systemu płatności oraz dochodzenia i wykrywania tego rodzaju oszustw przez właściwe organy.
PayPro przetwarza te dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c), d) i f) Rozporządzenia, to jest z uwagi na to, że przetwarzanie tych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze oraz jest niezbędne do ochrony interesów użytkowników usług płatniczych, a także jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez dostawców usług płatniczych.
4. PayPro przetwarza Twoje dane osobowe związane z zawarciem i wykonywaniem Umowy o przyjmowanie zapłaty przy użyciu instrumentów płatniczych w celach związanych z wykonywaniem obowiązków wynikających z przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, w szczególności w celu identyfikowania i oceny ryzyka związanego z praniem pieniędzy i finansowaniem terroryzmu, stosowania środków bezpieczeństwa obejmujących między innymi identyfikację klienta i weryfikację jego tożsamości.
PayPro przetwarza te dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia w związku z przepisami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, to jest z uwagi na to, że przetwarzanie tych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze jako instytucji obowiązanej w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
5. PayPro przetwarza Twoje dane osobowe w celach informacyjnych, zwłaszcza marketingu usług własnych oraz usług oferowanych przez podmioty powiązane z PayPro. Powyższe obejmuje także przetwarzanie danych osobowych związanych z komunikacją pomiędzy PayPro a Tobą w zakresie w jakim wiąże się to z tymi celami informacyjnymi, w tym marketingowymi, o których mowa w zdaniu pierwszym.
PayPro przetwarza te dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, to jest w celu realizacji prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, a także może je przetwarzać na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia).
6. Ponadto PayPro przetwarza Twoje dane osobowe w innych, prawem dopuszczalnych, celach bezpośrednio lub pośrednio związanych z celami o których mowa w ust. 1-4, w szczególności w celach archiwalnych i statystycznych, w celach związanych z audytami, kontrolą zarządczą, lub w celach związanych z doradztwem.
PayPro przetwarza te dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, to jest w celu realizacji prawnie usprawiedliwionych celów Administratora.
IV. Kategorie danych osobowych które są przetwarzane.
PayPro przetwarza przede wszystkim dane osobowe związaną z identyfikacją Twojej osoby oraz weryfikacją Twojej tożsamości, co obejmuje w szczególności imię (imiona) i nazwisko (nazwiska), obywatelstwo, numer PESEL (lub daty urodzenia oraz Państwa urodzenia - w przypadku gdy nie nadano Ci numeru PESEL), serię i numer dokumentu stwierdzającego Twoją tożsamość, adres zamieszkania, nazwę (firmę) Twojej działalności gospodarczej, jej NIP oraz adres głównego miejsca wykonywania tej działalności gospodarczej.
Ponadto PayPro przetwarza Twoje dane osobowe związane z wykonywaniem usług płatniczych i przeciwdziałaniem naruszeniom przepisów prawa, obejmujące – poza danymi o których mowa w pierwszym akapicie – w szczególności następujące dane: Twój numer identyfikacyjny nadany przez PayPro w systemie Przelewy24, numery telefonów, adresy email, adresy korespondencyjne, numery rachunków płatniczych, w tym rachunków bankowych, adresy IP używane przez Ciebie i Twoich przedstawicieli.
W celach związanych z komunikacją PayPro przede wszystkim przetwarza imiona i nazwiska, numery telefonów, adresy zamieszkania, adresy działalności, adresy korespondencyjne oraz adresy email.
PayPro przetwarza również Twoje dane finansowe, w tym związane z świadczeniem usług, obejmujące świadczenie danej usługi, Twoją sytuacją majątkową i finansową.
V. Informacje o kategoriach odbiorców danych.
Przed odbiorcę danych rozumiem się osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, któremu PayPro ujawnia Twoje dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest stroną trzecią.
Przy czym organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców.
W związku z powyższym PayPro informuje o następujących kategoriach odbiorców:
a) agenci PayPro, to jest podmioty działającą w imieniu i na rzecz PayPro jako instytucji płatniczej – przy czym obecnie jedynym agentem jest spółka DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu;
b) inni dostawcy usług płatniczych, w zakresie w jakim dane muszą być im przekazywane w związku ze świadczeniem usług płatniczych, oraz w zakresie w jakim dane muszą być im przekazywane w celach o których mowa w punkcie III.3 i III.4, a także w innych przypadkach gdy podmioty te uprawnione są do uzyskania od PayPro informacji, w tym informacji zawierających kredytowe, instytucje pieniądza elektronicznego, instytucje płatnicze, operatorów kart kredytowych, płatniczych, wirtualnych;
c) podmioty świadczące usługi prawne związane z działalnością PayPro;
d) podmioty świadczące usługi informatyczne związane z działalnością PayPro, w tym usługi hostingowe;
e) podmioty świadczące usługi audytorskie i inne związane z kontrolowaniem działalności PayPro;
f) biegli rewidenci badający dokumenty związane z działalnością PayPro;
g) podmioty grupy kapitałowej PayPro;
h) inne niż wskazane powyżej podmioty, które na podstawie przepisów prawa uprawnione są do uzyskiwania od PayPro informacji związanych z działalnością PayPro, które to informacje mogą obejmować Twoje dane osobowe, w tym w szczególności organy nadzorcze wobec PayPro.
VI. Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
PayPro nie zamierza przekazywać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego (to jest Państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), ani do organizacji międzynarodowej.
VII. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane lub kryteria ustalania tego okresu.
Twoje dane osobowe przetwarzane w celu o którym mowa w punkcie III.1, będę przetwarzane przez okres obowiązywania Umowy, a po jej zakończeniu – przez okres wynikający z przepisów prawa.
Twoje dane osobowe przetwarzane w celu o którym mowa w punkcie III.2 będą przetwarzane przez okres obowiązywania Umowy, a po jej zakończeniu – przez okres w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń na drodze sądowej, to jest do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń.
Twoje dane osobowe przetwarzane w celu o którym mowa w punkcie III.3 będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji tych celów, w szczególności z uwzględnieniem terminów przedawnienia karalności takich przestępstw.
Twoje dane osobowe przetwarzane w celu o którym mowa w punkcie III.4 będą przetwarzane przez okres wynikający z powołanych tam przepisów prawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, w szczególności informacje uzyskane w wyniku stosowania środków bezpieczeństwa są przechowywane przez okres 5 lat, licząc od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym przeprowadzono transakcję z klientem, a informacje o transakcjach przeprowadzanych przez instytucje obowiązane oraz dokumenty dotyczące transakcji są przechowywane przez okres 5 lat, licząc od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym dokonano ostatniego zapisu związanego z transakcją.
Twoje dane osobowe przetwarzane w celu o którym mowa w punkcie III.5 będą przetwarzane przez okres obowiązywania Umowy – w przypadku gdy dane przetwarzane są w na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, ale nie dłużej niż do dnia wniesienia uzasadnionego sprzeciwu. Natomiast w przypadku gdy dane te będą przetwarzane również na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, dane te będą przetwarzane również po zakończeniu Umowy, przez okres wskazany w tej zgodzie przypadający po okresie obowiązywania umowy, ale nie dłużej niż do dnia cofnięcia zgody.
Twoje dane osobowe przetwarzane w celu o którym mowa w punkcie III.6 będą przetwarzane przez okres właściwy dla celu pierwotnego w którym zostały zebrane. Jeśli jednak w ramach tego celu zebrano inne dane niż w wyniku realizacji celów o których mowa w punktach III.1-III.5, dane te będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy oraz 10 lat od jej zakończenia, ale nie dłużej niż do dnia wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o ile będzie on uzasadniony.
VIII. Informacja dotycząca obligatoryjności lub fakultatywności podania danych osobowych.
Podanie danych o których mowa w punkcie III.1 jest wymogiem umownym, a także ustawowym i jesteś zobowiązany do ich podania. Wobec czego w razie ich nie podania, PayPro nie zawrze z Tobą Umowy. Natomiast w przypadku gdy Umowa została zawarta z zastrzeżeniem uzupełnienia tych danych po jej zawarciu – w razie braku ich uzupełnienia Umowa zostanie rozwiązana. Podanie danych o których mowa w punkcie III.2 jest wymogiem umownym i jesteś zobowiązany do ich podania. Wobec czego w razie ich nie podania, PayPro nie zawrze z Tobą Umowy. Natomiast w przypadku gdy Umowa została zawarta z zastrzeżeniem uzupełnienia tych danych po jej zawarciu – w razie braku ich uzupełnienia Umowa zostanie rozwiązana.
Podanie danych o których mowa w punkcie III.3 i III.4 jest wymogiem ustawowym i jesteś zobowiązany do ich podania. Wobec czego w razie ich nie podania, PayPro nie zawrze z Tobą Umowy, a jeśli Umowa została zawarta – to zostanie rozwiązana.
Podanie danych o których mowa w punkcie III.5 jest dobrowolne, wobec czego możesz ich nie podać. Jednakże jeśli dane te przetwarzane są też w celach opisanych w punktach III.1-III.4, ich niepodanie wiąże się z konsekwencjami opisanymi powyżej.
Jeśli w ramach celu o którym mowa w punkcie III.6 będziesz proszony o podanie innych danych osobowych, niż zebrane w celach o których mowa w punktach III.1-III.5, to ich podanie jest dobrowolne, wobec czego możesz ich nie podać.
IX. Informacje o Twoich prawach.
1. Masz prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Pierwsza kopia jest nieodpłatna. Za wszelkie kolejne kopie, o które się zwrócisz Administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych.
2. Masz prawo do żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe, w szczególności dlatego że zostały zebrane z błędami lub dlatego, że po zebraniu uległy zmianie. Powyższe prawo obejmuje również uzupełnienie brakujących danych.
3. Masz prawo do żądania od Administratora usunięcia swoich danych osobowych, z tym zastrzeżeniem, że z prawa tego możesz korzystać w przypadkach określonych w Rozporządzeniu, to jest gdy zachodzi jedna z następujących okoliczności:
a. Twoje dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane, w szczególności jeśli upłynął już okres w którym Administrator planował lub był obowiązany przetwarzać Twoje dane;
b. cofnąłeś zgodę (zgodnie z prawem o którym mowa w punkcie IX.7), na której opiera się przetwarzanie danych, o ile administrator nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
c. wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania (o którym mowa w punkcie IX.5) i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
d. wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania (o którym mowa w punkcie IX.6);
e. jeśli Twoje dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
f. jeśli Twoje dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
PayPro może odmówić uwzględnienia uzasadnionego wniosku o usunięcie danych o którym mowa powyżej, w przypadkach przewidzianych prawem, w szczególności gdy dalsze przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
4. Masz prawo do żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, na warunkach określonych w Rozporządzeniu, to jest gdy:
a. kwestionujesz prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
b. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a sprzeciwiasz się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
c. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Tobie, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
d. wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania o którym mowa w punkcie IX.5. - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw Twojego sprzeciwu.
5. Masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez Administratora swoich danych osobowych zgodnie z art. 21 ust. 1 Rozporządzenia, to jest sprzeciwić się – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – przetwarzaniu swoich danych opartemu na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) Rozporządzenia w tym profilowania na podstawie tych przepisów.
W przypadku Administratora powyższe prawo do wniesienia sprzeciwu odnosi się do danych osobowych przetwarzanych w celach o których mowa w punktach III.2, III.3, III.5 i III.6.
W przypadku wniesienia tego sprzeciwu, Administratorowi nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W szczególności dalsze przetwarzanie danych osobowych pomimo sprzeciwu, może wynikać z celów o których mowa w punkcie III.2 i III.3.
6. Masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez Administratora swoich danych zgodnie z art. 21 ust. 2 Rozporządzenia, to jest sprzeciwić się wobec przetwarzania Twoich danych na potrzeby takiego marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
W przypadku wykonania tego prawa, Administratorowi nie wolno już przetwarzać Twoich danych do celów takiego marketingu bezpośredniego.
7. Masz prawo do przenoszenia danych. W związku z tym masz prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego swoje dane osobowe, które dostarczyłeś Administratorowi, oraz masz prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez przeszkód ze strony Administratora.
Prawo to przysługuje Ci jednak tylko w zakresie danych osobowych które przetwarzane są na podstawie Twojej zgody lub na podstawie Umowy (to jest w przypadkach o których mowa w punktach III.5 i III.1), oraz w zakresie danych których przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany (przy czym zgodnie z punktem X. na razie PayPro nie przetwarza danych w sposób zautomatyzowany).
Wykonując to prawo możesz również żądać, by Twoje dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.
8. Masz prawo do cofnięcia zgody o której mowa w punkcie III.5, w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku cofnięcia zgody Administrator przestaje przetwarzać Twoje dane osobowe, które przetwarza wyłącznie na podstawie zgody. Jeśli Twoje dane osobowe przetwarzane są również na innej podstawie niż ta zgoda, Administrator może je nadal przetwarzać na tej innej podstawie – dopóki ona zachodzi.
9. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, a więc do jednego z organów ustanowionych przez poszczególne państwa członkowskie Unii, których zadaniem jest monitorowanie stosowania Rozporządzenia.
Organem nadzorczym właściwym dla terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych / Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
X. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
XI. Przetwarzanie danych w innym celu niże cel w którym zostały zebrane.
Z zastrzeżeniem punktu III.6, PayPro nie planuje dalej przetwarzać Twoich danych osobowym w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych [zwane w niniejszej informacji Rozporządzeniem] Umowa o przyjmowanie zapłaty przy użyciu instrumentów płatniczych Strona 28 z 33 za
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych [zwane w niniejszej informacji Rozporządzeniem]
Tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub filozoficzne, przynależność wyznaniową, partyjną lub związkową, danych o stanie zdrowia, kodzie genetycznym, nałogach lub życiu seksualnym oraz danych dotyczących skazań, orzeczeń o ukaraniu i mandatów karnych, a także innych orzeczeń wydanych w postępowaniu sądowym lub administracyjnym [art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.]
Tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby [art. 9 ust. 1 Rozporządzenia.] Umowa o przyjmowanie zapłaty przy użyciu instrumentów płatniczych Strona 29 z 33 za
Regulamin Serwisu robo-park.pl
§1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin korzystania z Serwisu robo-park.pl określa warunki świadczenia przez Usługodawcę Usługi Serwisu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.), w tym zasady sprzedaży biletów elektronicznych, zakres odpowiedzialności Usługodawcy, oraz zasady postępowania reklamacyjnego i zwrotów.
2. Każdy kto korzysta z Serwisu powinien zapoznać się z postanowieniami niniejszego regulaminu.
3. Korzystanie z Serwisu przez Użytkownika oznacza pełną akceptację treści niniejszego Regulaminu. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje postanowień Regulaminu, powinien niezwłocznie zaprzestać korzystania z Serwisu.
§2. Definicje
1. Usługodawca – MIREY ROBOTICS SP. Z O. O. z siedzibą we Wrocławiu ul. Grabskiego 7a, 53-535 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000781628, REGON: 383090561, NIP: 701-09-19-518.
2. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem: https://robo-park.pl/
3. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
4. Użytkownik –osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnej, która korzysta z Usług Serwisu.
5. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na wysyłaniu i odbieraniu danych za pomocą publicznych systemów teleinformatycznych na indywidualne żądanie Użytkownika, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
6. Sprzedawca- MIREY ROBOTICS SP. Z O. O. z siedzibą we Wrocławiu ul. Grabskiego 7a, 53-535 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000781628, REGON: 383090561, NIP: 701-09-19-518.
7. Kupujący- osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawiera z Usługodawcą umowę sprzedaży Biletu elektronicznego za pomocą Serwisu.
8. Wystawa- wystawa robotów organizowana przez Usługodawcę w lokalizacjach i terminach określonych na stronie internetowej Sprzedawcy.
9. Bilet elektroniczny- elektronicznie wygenerowane potwierdzenie zawarcia umowy zawartej pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, na podstawie którego Użytkownik jest uprawniony do jednorazowego wstępu na Wystawę w terminie i w godzinach określonych na bilecie. Wydrukowany bilet elektroniczny lub okazany w kasie Wystawy bilet na urządzeniu mobilnym w wersji elektronicznej posiada kod QR i jest Biletem w rozumieniu niniejszego Regulaminu.
§3. Warunki świadczenia usług za pomocą Serwisu
1. Do korzystania z Usługi w Serwisie, niezbędne jest spełnienie następujących, minimalnych wymagań technicznych:
1.1. posiadanie komputera/laptopa lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet,
1.2. posiadanie jednej z następujących przeglądarek internetowych: Internet Explorer, Mozilla Firefox. Google Chrome, Opera, Apple Safari- zaktualizowanej do najnowszej wersji,
1.3. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
1.4. posiadanie aktywnego numeru telefonu.
2. Dążąc do zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych usług oraz sprawności funkcjonowania Serwisu, Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania przerw technicznych, w czasie których określone funkcjonalności Serwisu mogą być ograniczone albo niedostępne.
3. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług, które wynikają z przyczyn od niego niezależnych, a są spowodowane działaniem siły wyższej, np. pożar, powódź, klęski żywiołowe.
§4. Rodzaje i zakres Usług świadczonych za pomocą Serwisu na rzecz Użytkowników oraz warunki korzystania z Serwisu przez Kupujących
1. Usługodawca nie pobiera opłat za korzystanie z Serwisu przez Użytkownika jako gość.
2. Skorzystanie z Wystawy jest odpłatne.
3. Zawarcie umowy o świadczenie Usług następuje z chwilą każdorazowego rozpoczęcia korzystania z Serwisu przez Użytkownika.
4. Rozwiązanie umowy o świadczenie Usług następuje z chwilą każdorazowego zakończenia korzystania z Serwisu przez Użytkownika.
5. Z chwilą rozpoczęcia korzystania z Serwisu, Użytkownik potwierdza zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz akceptuje jego postanowienia.
6. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik ma dostęp do następujących Usług:
6.1. przeglądanie treści oraz zdjęć udostępnionych w Serwisie,
6.2. zakup Biletów elektronicznych na Wystawę,
6.3. rezerwacji wycieczki dla grupy.
7. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z serwisu w sposób zgodny z przepisami prawa i postanowieniami niniejszego Regulaminu.
§5. Rodzaje biletów
1. Sprzedawca oferuje następujące rodzaje Biletów elektronicznych:
a) Bilet ulgowy obowiązujący w dni powszednie- bilet, który uprawnia do wejścia na Wystawę osobę, która w dniu skorzystania z biletu nie ukończyła 13 roku życia (do 13 roku życia włącznie), w godzinach otwarcia Wystawy.
b) Bilet ulgowy obowiązujący w weekendy i święta- bilet, który uprawnia do wejścia na Wystawę osobę, która w dniu skorzystania z biletu nie ukończyła 14 roku życia, w godzinach otwarcia Wystawy.
c) Bilet normalny obowiązujący w dni powszednie- bilet, który uprawnia do wejścia na Wystawę osobę, która w dniu skorzystania z biletu ukończyła 14 rok życia, w godzinach otwarcia Wystawy.
d) Bilet normalny obowiązujący w weekendy i święta- bilet, który uprawnia do wejścia na Wystawę osobę, która w dniu skorzystania z biletu ukończyła 14 rok życia, w godzinach otwarcia Wystawy.
2. Dzieci, które w dniu skorzystania z Wystawy nie ukończyły 3 roku życia (do 3 roku życia włącznie) uprawnione są do bezpłatnego skorzystania z Wystawy wyłącznie w obecności osoby dorosłej. Zwolnienie z opłaty nie dotyczy osoby dorosłej.
3. Dwóch opiekunów zorganizowanej wycieczki dla grupy, którzy zarezerwowali wycieczkę dla min. 10 osób za pośrednictwem Serwisu, są uprawnieni do bezpłatnego skorzystania z Wystawy. Opiekunowie mogą skorzystać z bezpłatnego wstępu na wystawę wyłącznie w dniu, w którym pojawią się na Wystawie z grupą min. 10 osób.
4. Organizacja wycieczki zorganizowanej jest możliwa wyłącznie poprzez złożenie formularza dostępnego na stronie internetowej Sprzedawcy. Po złożeniu formularza z rezerwującym kontaktuje się manager Wystawy, który ustala szczegóły rezerwacji.
5. Zakup biletów przez grupy zorganizowane odbywa się w Kasie w miejscu wystawy, w dniu zarezerwowanym.
§6 Procedura zakupu Biletów elektronicznych
1. Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą zostaje zawarta w momencie kliknięcia w przycisk „KUP BILET” po przejściu następującej procedury:
1.1. Wejście na stronę Serwisu i kliknięcie przycisku „KUP BILET”;
1.2. Wybór rodzaju oraz ilości biletów;
1.3. Wpisanie danych karty kredytowej (tj. numeru karty, daty ważności karty oraz numeru CVV/CVC;
1.4. Uzupełnienie formularza zawierającego: Imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu;
1.5. Kliknięcie przycisku „Akceptuję regulamin i kupuję bilet”.
2. Z chwilą złożenia zamówienia Użytkownik potwierdza zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptuje wszelkie jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
3. Płatności za bilety obsługiwane są za pomocą systemu PayPro SA,60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 500 000 zł za pośrednictwem strony internetowej https://panel.przelewy24.pl/umowa.php.
4. Płatności za bilety należy dokonać niezwłocznie przy złożeniu zamówienia. Płatność uznaje się za dokonaną z momentem otrzymania przez Sprzedawcę od pośrednika płatności informacji o wpływie środków na rachunek Sprzedawcy. Wygenerowany Bilet elektroniczny jest przesyłany na wskazany adres e-mail Kupującego przez Sprzedawcę po otrzymaniu informacji o wpływie środków na rachunek Sprzedawcy.
5. Ceny podane na stronie zawierają podatek VAT.
6. Ceny podane na stronie mogą się zmienić w zależności od obecnego kursu Euro ustalonego według NBP.
7. Każdy Kupujący, po dokonaniu płatności, otrzyma na wskazany przez siebie w zamówieniu adres e-mail, bilet w formie PDF, który należy wydrukować we własnym zakresie lub okazać w kasie Wystawy za pośrednictwem urządzenia mobilnego.
8. W przypadku braku zapłaty za zamówienie, przyjmuje się iż Kupujący odstąpił od umowy oraz Sprzedawca prześle na adres e-mail wskazany przez Kupującego w zamówieniu informację, iż z nie otrzyma on Biletu elektronicznego.
9. Kupujący odpowiada za bezpieczeństwo biletu. Przekazanie go przez Kupującego innej osobie, jego kopiowanie, zagubienie, utrata, jak również udostępnienie przez Kupującego biletu lub numeru biletu osobom trzecim może uniemożliwić Kupującemu wejście na Wystawę na zakupiony Bilet.
10. Zakupione bilety upoważniają do jednorazowego wstępu na teren Wystawy w wybrany dzień. Bilet jest ważny przez cały dzień, a Kupujący ma możliwość wejścia i wyjścia w dniu określonym na bilecie, przez nieograniczoną ilość razy w ciągu tego dnia.
11. Bilet obejmuje wszystkie atrakcje oprócz Warsztatów Mistrzowskich, które są dodatkowo płatne.
12. Osoby do lat 14 mogą zwiedzać Wystawę wyłącznie w towarzystwie osoby dorosłej, która jest zobligowana do zakupu biletu.
13. Osoba posiadająca kod rabatowy może wykorzystać go, wpisując kod w odpowiednim miejscu w formularzu zakupu.
14. Rabaty udzielone na zakup biletów nie sumują się.
15. Kupujący jest zobowiązany do bezzwłocznego sprawdzenia otrzymanych biletów pod kątem ich zgodności ze złożonym zamówieniem.
§7. Odpowiedzialność Usługodawcy i Użytkownika
1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody Użytkownika powstałe w wyniku:
1.1. Nieprawidłowego bądź niezgodnego z regulaminem korzystania z Serwisu przez Użytkownika;
1.2. Awarii sprzętu Użytkownika;
1.3. Przerwy w działaniu Serwisu spowodowanych siłą wyższą;
1.4. Działań lub zaniechań Użytkowników;
2. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie prawa i spowodowanie szkody wywołanej ich działaniami w Serwisie, w szczególności podaniem nieprawdziwych informacji.
3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność z umową przesłanych Kupującemu biletów elektronicznych.
4. Kupujący odpowiedzialny jest za prawidłowy wydruk biletów oraz ich ochronę na swojej skrzynce pocztowej i bezpieczne przechowywanie. Nie jest możliwe wysłanie biletu drugi raz.
§8. Odstąpienie od umowy
1. Kupujący będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Biletów elektronicznych w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
2. Kupujący może odstąpić od umowy składając Sprzedawcy oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego Regulaminu.
3. Do oświadczenia należy dołączyć dowód zakupu.
4. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy:
a) przesłanie oświadczenia pocztą tradycyjną na adres MIREY ROBOTICS SP. Z O. O. ul. Grabskiego, 7a, 53-535 Wrocław (liczy się data stempla pocztowego) albo
b) przesłanie oświadczenia pocztą elektroniczną na adres group.robots@gmail.com (liczy się data wprowadzenia do systemu).
5. Odstąpienie od umowy i zwrot środków możliwy jest tylko dla zamówień, dla których żaden z zakupionych biletów nie został zrealizowany.
6. Po pozytywnym rozpatrzeniu oświadczenia, kwota uiszczona przez Kupującemu zostanie mu zwrócona przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jaki użył Kupujący, w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia.
§9. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje świadczonych Usług należy zgłaszać do Usługodawcy.
2. Reklamacje powinny być składane za pomocą formularza reklamacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu i kierowane:
a) pocztą tradycyjną na adres: MIREY ROBOTICS SP. Z O. O. ul. Grabskiego, 7a, 53-535 Wrocław (liczy się data stempla pocztowego) albo
b) pocztą elektroniczną na adres group.robots@gmail.com (liczy się data wprowadzenia do systemu).
3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: dane Kupującego/ Użytkownika, datę dokonania transakcji zakupu i numer transakcji, opis przedmiotu reklamacji.
4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od daty ich otrzymania, z wyjątkiem sytuacji, gdy przyczyna reklamacji leży po stronie operatora płatności. W takim przypadku reklamacja zostanie przekazana operatorowi płatności i rozpatrzona przez niego. Kupujący o decyzji zostanie poinformowany zwrotną wiadomością e-mail.
5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Usługodawca może zwrócić się do składającego reklamację o jej uzupełnienie.
6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia doręczenia kompletnej reklamacji. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu na rozpatrzenie reklamacji, w przypadku gdy ustalenie okoliczności mających znaczenie dla rozpatrzenia reklamacji nie będzie możliwe w terminie 14-dniowym. W takim przypadku Usługodawca poinformuje reklamującego o wydłużeniu terminu na rozpatrzenie reklamacji i wskaże przewidywany termin jej rozpatrzenia.
7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania w przypadku gdy będzie ona oczywiście bezzasadna bądź będzie zawierała określenia obraźliwe wobec Usługodawcy.
§10. Dane osobowe
1. Zawierając Umowę Kupujący oświadcza, że przyjmuje do wiadomości, że jego dane osobowe udostępnione Usługodawcy mogą być przetwarzane przez Usługodawcę w celu świadczenia Usług. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej www.robo-park.pl/lublin w zakładce „Polityka przetwarzanie swoich danych osobowych”.
§11. Postanowienia końcowe
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do swobodnego decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży internetowej Biletów.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo wstrzymania sprzedaży internetowej Biletów w dowolnej chwili z przyczyn losowych lub technicznych.
3. W trakcie pobytu na Wystawie zwiedzający zobowiązani są do przestrzegania regulaminów zwiedzania obowiązujących na poszczególnych wystawach. W przypadku złamania zasad tych regulaminów, pracownicy Wystawy mają prawo wyprosić zwiedzającego z terenu danej placówki. W takim wypadku koszty biletu nie zostaną zwrócone.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na Serwisie i stanowi integralną część umowy o świadczenie usług.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku zmiany funkcjonalności Serwisu, zmiany profilu działalności Usługodawcy lub zmiany przepisów obowiązującego prawa.
6. Zmiany regulaminu wchodzą w życie z dniem z chwilą ich opublikowania w Serwisie w sposób umożliwiający zapoznanie się z nimi przez Użytkownika.
7. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz dla umowy o świadczenie Usług jest prawo polskie.
8. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
9. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Usługodawcę w ramach Serwisu będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
10. Użytkownicy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Użytkownicy będący konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: ec.europa.eu/consumers/odr.